نامه یک ژاپنی به امام رضا (علیه السلام)

با توجه به علاقمندی‌اش به ساحت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) «رضا ناکانه» دل نوشته‌ای برای نهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) در مازندران ارسال کرد.
«رضا ناکانه» خطاب به امام رئوف نوشته است:
به نام خدا
در شهر مشهد مقدس هر کجا باشم هر کار بکنم، چراغ حرم همیشه دیده می‌شود. آن نور شما است. نور مهر و آرامش است. آن نور بدون پایان همه جا می‌رسد. حتی سرزمین آخر شرق دنیا که من هستم. هر وقت چشم می‌بندم نور شما را می‌بینم. در‌‌ همان لحظه سروصدای دلم از بین می‌رود. احساس پاک به دست می‌آورم و برای شما دلم خیلی تنگ می‌شود. ای امام دانا ، با نور شما راه من را روشن کنید. ‌ای امام عاشقانه ، با نور شما مرا حفظ کنید.

منبع : تسنیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393برچسب:, | 19:56 | نویسنده : لیلاریاحی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارس لینک